Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !







LOAD.iq24.pl



BitShare

Poradniki do gier


PROMOCJA! Od dziś 20% mniej za konto ChomikManiac

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » >>> 2010 » EUFLORIA V2.06 (2010/MULTI8/REPACK/THETA)

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Eufloria v2.06 (2010/MULTi8/REPACK/THETA)

  
admin
04.12.2010 16:15:29
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Posty: 9154 #
Od: 2008-2-14
Obrazek


Eufloria to gra strategiczna z bardzo prostymi zasadami. Mamy asteroidy, na jednej z nich jesteśmy my ze swoim drzewkiem i nasionkami krążącymi wokół. Drzewko po jakimś czasie wydaje z siebie więcej nasionek. Nimi musimy podbić resztę asteroid. Jak? Wysyłając je tam, aby mogły przedrzeć się do wnętrza skały i zasadzić nowe drzewo. Możemy również ulepszać już skolonizowane obszary zasadzając nowe drzewka dające nasionka lub też obronne.Eufloria na początku posiada powolną rozgrywkę. Ot, hodujemy trochę latających sadzonek, wysyłamy je w kierunku dziewiczych terenów i tak dalej, aż natkniemy się na wraże drzewka. Wtedy musimy już ograniczyć ekspansje, rozwijać zaplecze w produkujące drzewka, zaś front w obronne i czekać. Czekać aż naszą przestrzeń zapełnią nieprzeliczone masy nasionek. Możemy wtedy uformować wielkie floty i ruszyć na łamanie owych wrażych drzewek.I wtedy zaczyna się cała zabawa z Eufloria. O ile do czasu spotkania kogoś innego gra jest dość nudnawa, o tyle w początkowych chwilach konfliktu nabiera tempa. Musimy przemieszczać nasze "wojska" pomiędzy zagrożonymi asteroidami lub przenosić oddziały z zaplecza na front, aby żadnej z nich nie utracić. Kiedy odeprzemy pierwsze fale przeciwnika, możemy sami przeprowadzić atak.


Eufloria is beautifully styled, incredibly addictive game of space exploration and conquest that avoids all genre clichés and employs surprising themes of plant growth and bio-mechanical evolution. It has been developed by two-man indie team Rudolf Kremers (Design) & Alex May (programming), with terrific music and audio by Brian Grainger (Milieu).
The game allows the player to explore a beautifully realized universe rendered in a style that is both unique and compelling. Eufloria's aesthetics are reminiscent of children's books like "The Little Prince" and is supported by an original ambient soundtrack by Brian Grainger.
Gameplay revolves around conquering asteroids in space and using their resources to literally grow and nurture new semi-organic plants and creatures to do the player's bidding.

The player is pitted against several teams of AI opponents that all vie for the same resources and can offer fierce opposition. The game offers casual style controls and ease of play, but allows for very deep strategic gameplay, married to artistic but user-friendly graphics. This makes the game easy to learn, hard to master, and addictive and approachable to most types of game players. Most of the content in the game is procedurally generated, and each play session is therefore unique.

Game features:
• A single player campaign boasting 25 diverse levels
• A skirmish mode with 8 highly replayable additional levels
• An unlockable 3rd mode with new graphics, and tougher AI
• Procedural content that makes each play session unique
• A unique soundtrack of over 2 hours of music created by Brian Grainger, AKA Milieu
• Intuitive and almost completely mouse-based interface
• Integrated LUA Scripting allowing for enormous modding potential, to allow for additional user generated content

Changes:
- Updated the gameplay to be faster-paced and more interesting, with more strategic balance.
- Updated the levels to improve the overall experience.
- Updated the game’s AI to think more carefully about where it sends laser mines and flowers.
- Fixed laser mine crash.
- Fixed custom level directory crash.
- Fixed enemy AI sending flowers and mines by breaking the travelling rules.
- Fixed some non-Steam owners being unable to achieve achievements.
- Fixed defense trees to correctly use spawn time values.
- More sound effects comply with volume levels now.
- Fixed entities being attacked by inactive entities.
- Fixed UI falsely reporting flowers/mines being sent when they weren’t.
- Fixed console stealing input.
- Changed colour of directories in custom level menu.
- Finally added a caret in the console and other text entry situations.
- Added a different camera zoom style (available in options menu).
- Flowers, mines, seedlings go red when they are harmed.
- Added Asteroid.GetTreeByIndex.
- Added some new tweakable variables – enhanced seedlings, tree thickness, etc.

System requirements:
• Windows XP/Vista
• DirectX 9
• 1 GHz
• 512 MB RAM


Obrazek

Obrazek


http://hotfile.com/dl/86933942/81a37c7/Eufloria.v2.06.multi8.full-THETA_dla_EXSite.rar.html
_________________
  
Robo

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » >>> 2010 » EUFLORIA V2.06 (2010/MULTI8/REPACK/THETA)

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


wyświetlaj tu swoją reklamę za darmo oraz promuj się w katalogu

TestHub.pl - opinie, testy, oceny


BitShare